סקר מנדטים / ×—×™: הרב שמואל אליהו על מעלתה של ירושלים. צפו - סרוגים / כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה.

לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . בנט עם 13 מנדטים והרשימה .

בנט עם 13 מנדטים והרשימה . ארוח×
ארוח×" חל×'ית ×'סוכ×": 5 מתכונים קלים ומנצחים - סרו×'ים from www.srugim.co.il
על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. קדימה מובילה אבל לא בהרבה.

לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות .

לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . קדימה מובילה אבל לא בהרבה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. בנט עם 13 מנדטים והרשימה .

לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה.

בנט עם 13 מנדטים והרשימה . קריקטור×
קריקטור×": ×"אינתיפא×"×" לא מק×'לת תשו×'×" - סרו×'ים from www.srugim.co.il
גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . בנט עם 13 מנדטים והרשימה . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. קדימה מובילה אבל לא בהרבה. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה.

כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה.

לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. קדימה מובילה אבל לא בהרבה. כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה.

כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת.

לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. ארוח×
ארוח×" חל×'ית ×'סוכ×": 5 מתכונים קלים ומנצחים - סרו×'ים from www.srugim.co.il
מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה.

לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות .

לפי סקר חדשות 13, לו היום היו נערכות בחירות, שתי המפלגות הגדולות היו מגדילות את כוחן, בעוד יתר המפלגות נותרות הרבה מאחור, וחלקן אף קרובות . מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . לפיד, סער ובנט נותרים יציבים, בעוד שהעבודה מאבדת מנדט, ואילו המשותפת ומרצ מקבלות מנדט נוסף כל אחת. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה. קדימה מובילה אבל לא בהרבה. לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. בנט עם 13 מנדטים והרשימה . כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה.

סקר מנדטים / ×—×™: ×"ר×' שמואל אלי×"ו על מעלת×" של ירושלים. צפו - סרו×'ים / כחול לבן עולה ל־38 מנדטים על חשבון המחנה הדמוקרטי, שלא עובר את אחוז החסימה.. על פי ממצאי הסקר שפורסם בחדשות 12, תקווה חדשה של גדעון סער מאבדת מנדט ואילו יש עתיד מתמקמת כמפלגה השלישית בגודלה. מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית בתוך שנתיים ○ גלובס מביא את הסקרים העדכניים ביותר מכל כלי התקשורת ובודק מי מתחזק, מי נחלש ומי מתנדנד . בנט עם 13 מנדטים והרשימה . לו היום היו נערכות בחירות, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מתחזקת בהשוואה למצבה בכנסת כיום. גנץ מוסיף לגרד את אחוז החסימה.